mandag den 13. september 2010

igen igen







Emnet er uudtømmeligt.

2 kommentarer:

  1. Hej Anne !

    jamen det ser ud til at gå godt...vil lige fortælle dig, at jeg her til morgen sad og læste i kataloget til udstillingen "KURV" som jeg så på Silkeborg Bad i 2007 og i "En lille flettehistorie fra før pileforeningen" af Marianne Mortensen stod der bare sådan nogel flotte ord om dig ...men her:

    "...Anne har rødder i husfliden. Hun er uddannet væver på Kerteminde Husflidsskole og har siden haft stor interesse for væve- og fletteteknikker og for hvordan disse teknikker kan udnyttes, drejes, bruges på anden vis. Anne kan nogel fantastiske ting med pil. Og så har hun en herlig, eksperimenterende tilgang til at blande pil og andre materialer. Også hun har holdt et utal af kurser og har øst ud af sin store, sjove viden. Hun er muglihedernes kurvefletter."...

    Jeg synes det er en rigtig flot bekrivelse, som jeg faldt over...men du kender den sikker godt...

    Og tillykke med din nye blog...dejligt med store fotos....

    med venlig hilsen Anita Thomhave Simonsen...have en rigitg god weekend...

    SvarSlet
  2. Kære Anne - tak for din hilsen hos mig. Er du mon gået i vinterhi? Hils drengene.

    Kh Claus

    SvarSlet